Наші переваги

 

СУПРОВІД

Запорука успіху наших франчайзі — у відмінному старті. Ми супроводжуємо запуск вашого бізнесу від підбору приміщення до відкриття власного відділення. З 9.00 — 22.00 консультація працівниками ЦО з організаційно-аналітичних питань.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Для максимально ефективної роботи ломбарду ви будете використовувати ПО, розроблене спеціально для Ломбард «Комод».

НАВЧАННЯ

На очному курсі навчання в офісі компанії, що управляє ви зустрінетеся з нашими провідними експертами, познайомитеся з командою і на власному досвіді дізнаєтеся, як працює Ломбард «Комод» зсередини. Ми постійно проводимо навчання та атестації для партнерів та їх співробітників.

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД

Супровід підрозділу в усіх контролюючих органах ( Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторинг, ЕДР, податкова інспекція, пенсійний фонд Міністерства фінансів). Допомога спеціалістами під час здійснення контролюючими органами перевірки його господарської діяльності, вчинення відповідними особами щодо ломбарду або його посадових осіб будь яких процесуальних чи слідчих дій; юридична підтримка та консультації персоналу ломбарду в разі виникнення позаштатних ситуацій.

МАРКЕТИНГОВА ПІДТРИМКА

До кожного партнера ми ставимося, як до себе. Ми зацікавлені в розвитку бізнесу наших партнерів і не ставимо їх під додаткові фінансові навантаженням. У нас відсутні рекламні відрахування на рекламу. Ми додатково підтримуємо франчайзі рекомендаціями по розробці маркетингових акцій, створення макетів і участі в рекламних заходах.

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД

Надання комплексу послуг з ведення бухгалтерського обліку майна, зобов’язань і господарських операцій, збір та обробка первинних документів. Своєчасне подання бухгалтерської звітності до контролюючих органів. Розрахунок заробітної плати співробітникам ломбарду.